پاورپوینت مفاهیم ارتباط با مشتری

مطالب دیگر:
بررسي رابطه بين فرهنگ و ميزان اشتباهات حسابداري کشف شده توسط حسابرسانبررسي رابطه بين حجم معاملات سهام و تغيير قيمت سهام در شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تبررسي حقوقي ـ زيست محيطي پارک هاي ملي ايران و ارائه يک چارچوب حقوقي متناسب براي مديريت آنهابررسي رابطه رفتار مديريت سود شرکتهاي گروه با بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهرانبررسي خاك هاي نسوز، علل الخصوص خاك نسوز سميرم اصفهان و كاربردهاي صنعتي آنهارابطه بين شاخص کل قيمت سهام و فيمت گذاري اوليه سهام در عرضه اوليه به عموم در بورس اوراق بهادار تبررسي رابطه بين ارزش سرمايه انساني با بهره وري، سودآوري و ارزش بازار در بورس اوراق بهادار تهرانبررسي رابطه تمركز مالكيت، عملكرد شركت و سياست تقسيم سود در بورس اوراق بهادار تهرانبررسي روش ساخت و تعيين ميزان تبديل و گزينش پذيري کاتاليست کبالت بر پاية گاما الومينا در فرآيند فيبررسي تطبيقي بهاي تمام شده خدمات، قبل و پس از برون سپاري فعاليتها و تعيين سهم اجزا تشکيل دهندهبررسي تبليغات و تاريخچه و انواع و عناصر آن و بررسي عوامل موثر بر تبليغات کودکان «9 تا 11 سال»بررسي ساختار و نحوه عملکرد سيستم هاي کنترل صنعتي و انواع انهابررسي عوامل مؤثر بر قضاوت حرفه اي حسابرس در ارتباط با کميت و کيفيت شواهد حسابرسيبررسي سيستم ذخيره انرژي، انتقال قدرت و ترمز خودروهاي هيبريدبررسي رضايت شغلي و بررسي عوامل موثر بر رضايت شغلي کارمندان دانشگاه آزاد اسلامي واحد رفسنجانبررسي ايمني خودرو و نوآوري ها و فناوريهاي برتر آن و مروري بر انواع عيوب در خودرو بعد از تصادف و تبررسي محتواي قضيه زمان از دست رفته ا ز كتاب مديريت استرسبررسي تطبيقي مفهوم مصلحت از ديدگاه امام خميني و انديشمندان غربي و مقايسه درون ديني نگرش اهل سنبررسي انواع مشعل هاي گازي نيروگاه بخار و نحوه کارکرد آنها و چگونگي آناليز احتراق براي انتخاب بهينهبررسي مردم شناسي و طرح ها و نقوش لباس ها و بافته هاي ساساني
پاورپوینت مفاهیم ارتباط با مشتری|2029292|qva|پاورپوینت , ارتباط با مشتری , فناوری CRM , سیستم های مدیریت , مشتری , crm
در این پست قصد معرفی فایل پاورپوینت مفاهیم ارتباط با مشتری را داریم با ما همراه باشید.

اين فايل حاوي مطالعه مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 15 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.


فهرست
مفاهیم ارتباط با مشتری
تاریخچه
انواع فناوری CRM
مزایای بکارگیری سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری
چگونه CRM خود می تواند سود آور باشد
دلایل حرکت سازمانها به سوی سرمایه گذاری روی CRM
موارد مهمی که باید برای داشتن ارتباط خوب با مشتری رعایت کرد چیستند
رضایت مشتری چیست
رضایت مشتری چه اثری در کسب و کار یک عرضه کننده دارد
اندازه گیری رضایت مشتری(CSM)

تصویر محیط برنامه